Thaisex - schemalagt sex nej tack

På ett biljardbord lägger blonda slinkan Jessica Darling upp sig för att visa Pussyman att hon också vill ha en plats i hans nästa porrfilm kallad Hollywoodslinkor. Men jag är. Era mail till mig gör mig superglad, och jag hoppas fler tar chansen och mailar mig ;) Det är så roligt att få kontakt. Sedan var jag helt slut i hela kroppen och la mig ner och vilade i sängen, medans fittsafterna torkade i trosorna. Och att vara den som äter någon form av bajs helt öppet i matsalen är inte direkt populär. Jag har alltid slagits för rätten att få äta kaviar och det har inte varit lätt kan jag säga. I skolan när man var yngre var kaviar desamma som att äta fiskarnas bajs typ

Att spela in en porrfilm är något som Jan länge har önskat sig. God damn, nu är det fattigt vill jag lova. Jag menar det är inte ofta man som snubbe säger ”jag slickade henne så det gick för henne” Ofta är analsex, från snubbes sida, en egoride där han kan hävda sig i sin sociala grupp plus att han överkompenserar sin manlighet genom att. Det måste ha varit porrskådisen Anna & Jan? Och till hans födelsedag fixade Anna så att hans önskan gick i uppfyllelse ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0