Svenskt porrgodis

En kåt sjuksköterska blir knullad ordentligt av 3 läkare. En sak jag verkligen stör mig på på dejtingsajter är människor som inte har vare sig bild eller någon form av presentation på sin kontaktsida. Härlig after work med nyheter 24 gänget på o-baren, nu blir det parmiddag på Karlaplan med Josephine och Erik!

Här är en mogen kvinna som får det överallt. Att bete sig lika lågt, om inte lägre, än vad mannen gjorde är kanske inte jättesmart. Dottern – Varför ska alla killar tjata om analsex? Nästa gång som någon idiot frågar om jag vill ha analsex, så ska jag säga att det är ok, om jag får stoppa upp en fet dildo i röven på honom först!!!! evil Om de inte fattar det,. Alltså, egentligen borde man kanske inte skratta, men det här är otroligt roligt. Samtidigt kan jag förstå kvinnorna Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0