Kinky trekant  - dålig bloggare.

Känslor som de allra flesta har lätt att förmedla kan jag ha svårt för att själv förmedla och tvärtom. 2009-12-27 | 153214 Foto - Modeller Permalink. FotoJAG ModellEmma Östergren Make&hårKarin Johansson AssJohan. Men hon glömmer att rörläggaren skall komma, och eftersom hon inte har fått kuk på en vecka, tar det inte länge innan han bokstavligt talt får knulla henne med sin stora skruvmejsel! Och nu står det plötsligten slick, sug, knull och sprut på dagens meny

Shit, vad jag minns så hamnade jag inte ens i leran, men jag har knappt nå minne av banan. Thailand/Bamboo Island jan 2010 Om 3 dagar ligger jag på en varm sandstrand igen och jag längtar ihjäl mig

Köpte mig en axelbandslös behå och en gördel som håller hängkaggen på plats. Jenny visar upp sin våta fitta och onanerar med en vibrerande dildo puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0