Kåt medpassagerare

Jag och kusinen har varit bland annat på ÖB för att handla billigt godis, måste ju snåla nu innan resan, och så är jag på jakt efter en ny bikini. Eller är det rent så att delar av det konservativa lägret vill lägga sig i vad vi gör i sängen med lagar och förbud (Se bara de fantastiska lagarna i USA som förbjuder analsex och oralsex! *ironi*) Eller sexköpslagen? Doktorn har ordinerat massage. Jag och kusinen har varit bland annat på ÖB för att handla billigt godis, måste ju snåla nu innan resan, och så är jag på jakt efter en ny bikini

En ung och kåt bibelstudent blir utsatt för syndig sex av två män. En söt bloggläsare tipsade om denna och den blir seriöst helt perfekt! Men beställer hem den efter operationen tror jag eftersom jag vill se så att det faktiskt. God morgon mina fina läsare! Vaknade upp lite irriterad över att jag har haft en sån tråkig helg med sjukhus-stuga här hemma men så vände jag på det och insåg hur nyttigt det är för mig att ta det lugnt och ha “lite tråkigt” ibland, för det är ju faktiskt då jag uppskattar stressen och när. Vi var hos våra vänner porrskådisen Aya, Lasse, Samson. Så himla underbart! Åh titta vilken söt bh i rosa! Den finns i storlek D, men även större storlekar så det är ju perfekt! *host* Kanske behöver dubbel D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0