Dagen kom för fort.

Nog för att smidighet och killar inte riktigt är så vanligt, men någon gräns borde det ju finnas tycker man kanske.  Massor av gott och blandat i 6 svenska kortfilmer Första gången, Gang-bang, Glory hole tales, Kåta hemmafruar, Lolitan, Svart och vitt

Med det menar jag att det är så enkelt att glömma bort att uppskatta sitt eget liv och börja försöka leva någon annans eller så glömmer man bort att sina egna drömmar i livet faktiskt är lika bra. ? Hope so! Det gick jättebra tyckte jag, tyckte inte ni också det? Haha och visst var det roligt att se kalles framträdande i Sthlm Fashion Week som min vikarie?! Haha! Satt och skrattade då under tiden i soffan hos Aschberg! Han var verkligen jättenärvös för det men jag. God morgon!   Såg ni programet igår

Allt fler äldre får stroke. I Landskrona har vi redan skrivit autografer och tagit idolbilder, folk är galna här!     Så här lycklig blir man här nere… jag hoppar av lycka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0